۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۴۵

شعبان‌پور:

سکوی B -١٢ پارس جنوبی آذرماه عملیاتی می شود

سکوی B -١٢ پارس جنوبی آذرماه عملیاتی می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: اعزام دانش‌آموزان استان بوشهر به اردوی یاوران ولایت، بهره‌مندی ۴۱ هزار نفر از طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر و سکوی B -١٢ پارس جنوبی آذرماه عملیاتی می شود، عنوان خبرهای کوتاه از استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس اظهار داشت: با عملیاتی شدن سکوی B -١٢ پارس جنوبی در آذرماه امسال، ٣٠ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می شود.

علی اکبر شعبان پور با بیان این که سکوی A – ١٢ پیش از این مورد بهره برداری قرار گرفته است، اظهار کرد: واحد شیرین سازی فاز A – ١٢ در روزهای نخست سال با سکوی خودش راه اندازی شد و در اردیبهشت ماه ردیف دوم آن نیز به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس همچنین از راه اندازی سکوی فاز ١٩ در سال ٩٤ خبر داد و افزود: تاکنون از سوی شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران سازه های فازهای ١٧، ١٨ و ١٢ ساخته شده و ٥ سازه دیگر فازها نیز در دست ساخت است.

وی با اشاره این که هم اکنون تمرکز شرکت نفت و گاز پارس روی پنج فاز اولویت دار است، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت کار در بخش خشکی این فازها ، به طور همزمان شتاب بخشی در بخش دریایی نیز مورد اهتمام قرار دارد.

بهره‌مندی ۴۱ هزار نفر از طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر

استاندار بوشهر، پزشکان جامعه را از مستعدترین طیف جامعه دانست و گفت: رشته‌های پزشکی بدون تردید شامل افراد مستعد و تیز هوش جامعه می‌شود و پزشکان از بین مستعدترین افراد انتخاب می‌شوند که انتظار جامعه به لحاظ داشتن ویژگی‌های خاص از طیف پزشک بسیار زیاد است.

مصطفی سالاری، با بیان اینکه کار و فعالیت پزشکان وقت، زمان و مکان نمی‌شناسد گفت: کار پزشکان شبانه‌روزی است که نشان از فداکاری طیف پزشک در قبال سلامتی جامعه است.

وی، با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت افزود: در اجرای این طرح خدمات قابل توجهی به مردم در حوزه‌های درمان و بستری ارائه شده که رضایت مندی مردم در پی داشته است.

سالاری از بهره‌مندی 41 هزار نفر در استان از طرح تحول نظام سلامت خبرداد و گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بوشهر تاکنون 41 هزار نفراز این طرح منتفع شده‌اند که این افراد کمتر از 10 درصد هزینه درمان پرداخت کرده‌اند.

اعزام دانش‌آموزان استان بوشهر به اردوی یاوران ولایت

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر با اشاره به برگزاری اردوهای یاوران ولایت در استان بوشهر گفت: این اردوها به مدت چهار روز با هدف تربیت کادر مدیریتی واحدهای مختلف بسیج دانش‌آموزی و ارتقاء سطح دینی بصیرتی مدیریتی دانش‌آموزان بسیجی برگزار می‌شود.

رضا اوژن، با بیان اینکه این دانش آموزان به صورت منتخب از مدارس متوسطه استان به این اردوها راه پیدا کرده‌اند افزود: دانش‌آموزان پس از پایان دوره، مسئولیت فرماندهی بخش بسیج را در مدارس بر عهده می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در نخستین برگزاری این دوره‌ها 150 دانش‌آموز پسر اعزام شدند گفت: این اردوها با حضور 150 نفر از دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه آغاز شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهراز برگزاری اردوی خواهران دانش‌آموز خبرداد و گفت: اردوهای خواهران نیز با حضور 150 دانش آموز خواهر از 15 شهریورماه آغاز و تا 19 شهریورادامه دارد.

کد خبر 2365103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha